Centrum celoživotního vzdělávání UK a Ústřední knihovna UK si Vás dovolují pozvat na aktualizovanou nabídku vzdělávacích akcí:
AKCE |
DATUM |
ANOTACE |
Workshop k psaní CV a profilování na sociálních sítích |
3.11. 2020 |
Přihlášení přes vzdělávací portál UK |
Kurz vedení pracovního týmu |
11.11.2020 |
Program registrace: |
Program rozvoje manažerských dovedností |
od 13.10.2020 |
Modul o dvanácti tématech bude na podzim 2020 realizován plně distanční formou. V Programu zbývá ještě 20 míst. |
|
13.10.2020 |
MS Teams je online nástrojem suplujícím prezenční setkávání v rámci třídy, kruhu a dalších organizovaných skupin studentů s vyučujícím. MS Teams nabízí prostor pro organizační komunikaci, online přednášky a sdílení materiálů. |
|
14.10.2020 |
Cílem školení je představit možnosti komunikace mezi účastníky kurzů a získávání zpětné vazby od studentů. |
Základy práce se ZOOM Meetings |
15.10.2020 |
ZOOM je videokonferenční nástroj vhodný pro realizaci online výuky. Je vhodný pro video konference nebo webináře |
|
16.10.2020 |
Cílem je seznámit účastníky školení s tvorbou a administrací testů v Moodle. |
Úvod do systémů pro prevenci plagiátorství na UK |
19.10.2020 |
Kurz se zaměřuje na problematiku využití systémů pro prevenci plagiátorství používaných na UK, konkrétně pak webové aplikace Turnitin a Thesis, resp. Odevzdej. |
Proč věnovat čas a energii správě výzkumných dat |
19.10.2020 |
Jaké požadavky jsou a budou kladeny na správu vědeckých dat? Na co si dát pozor a koho požádat o asistenci? A co je to Data Management Plan a proč o něm v budoucnu běžně uslyšíme? |
|
19.10. 2020 - 02.11.2020 |
This course is about how you can implement creative writing in Higher Education through Academic Advanced English Learning. |
Seminář komunikace prostřednictvím sociálních sítí |
20.10.2020 |
Účastníci se dozvědí, co sociální sítě jsou a jak je mohou efektivně využívat pro prezentaci projektů a výsledků své práce. Probereme přínosy a rizika spojená s používáním sociálních sítí. |
|
20.10.2020 |
Může být wiki zdrojem relevantních informací? Jak je zajištěna důvěryhodnost otevřeného zdroje? V čem se práce na wiki liší od publikování v klasických médiích? Čím jsou přispěvatelé motivováni? Jak ošetřit autorská práva? Jak začít? |
Využití MS Teams pro distanční výuku pokračování |
21.10.2020 |
Tento seminář volně navazuje na předchozí. Pozornost bude zaměřena zejména na zajištění asynchronní výuky a projektovou spolupráci kolegů v rámci týmu. Těžiště semináře bude spočívat v následujících tématech a okruzích: práce s dokumenty a jejich sdílení mezi účastníky týmu, zveřejňování výukových materiálů, zadávání individuálních úkolů, tvorba privátních týmů a získávání zpětné vazby. Bude vyhrazen prostor pro individuální dotazy. |
|
21.10.2020 |
Toto školení je zaměřeno na podporu spolupráce studentů v Moodlu. Budou představeny moduly Slovník, Databáze, Wiki |
Základy práce se systémem Adobe Connect |
22.10.2020 |
Adobe Connect je webový server umožňující realizaci elektronického vzdělávání. Jde o systém pro řízení výuky (LMS – learning management system). |
Základy práce s audio/video soubory ve službě Streamserver CUNI |
22.10.2020 |
Stremovací server ukládá a přehrává videa v chráněném nebo volném režimu. Videa jsou prezentována na samostatném portálu anebo se vkládají do kurzů Moodle či přednášek a prezentací uložených v LMS Adobe Connect. |
|
22.10.2020 |
Webinar will provide an introduction to the basic principles of publishing model. The webinar will discuss green and gold open access as well as unfair practices of so-called predatory publishers and how to avoid them. |
Známky a sledování aktivity studenta v Moodle |
03.11.2020 |
Cílem je seznámit účastníky školení s možnostmi známkování a sledování aktivity studenta a jeho pokroku v kurzu. Dále se budeme soustředit na nastavení podmínek absolvování celého kurzu a udílením odznaků. |
|
04.11.2020 |
Přijďte si vyzkoušet výukovou metodu převrácené třídy. V metodě převrácené třídy získávají studenti základní informace o tématu doma a vyučovací hodina se využívá k tomu, aby učitel vyjasnil problematické body a pomohl studentům aplikovat nabyté poznatky při řešení problémů. |
|
09.11.2020 |
Kurz reaguje na novou strategií ministerstva školství pro VŠ, která nastavuje jeden z operativních cílů více propojit výuku s reálnou praxí. Jednou z cest je obohatit výuku o vstupy odborníků z praxí… |
Multimediální výuka ve vzdělávání |
10.11.2020 |
Proč je ošklivý výukový materiál někdy lepší než hezký? Proč není animace pokaždé lepší než statický obrázek? Proč (často) nefungují výukové počítačové hry? Odpovědi na tyto i další otázky naznačí přednáška. |
Turnitin v distančním vzdělávání |
23.11.2020 |
Školení se zaměřuje na praktické aspekty používání aplikace v distančním vzdělávání a je určeno pro stávající uživatele Turnitinu a Moodle z řad akademických pracovníků, kteří se s aplikacemi již měli možnost dříve seznámit a znají jejich základní funkcionalitu a ovládání. |
Místo kde lidé bojují s roboty |
26.11.2020 |
Wikipedii píše kromě lidí také tisíce robotů a občas spolu i válčí o články. A vzhledem k jejímu významu se o uživatele Wikipedie zajímají i tajné služby… Pokud budete mít zájem, budete si moci zkusit i vytváření wiki v praxi. |
Podrobné informace o jednotlivých akcích a další nabídku najdete na webových stránkách Centra celoživotního vzdělávaní UK a Ústřední knihovny UK nebo taky ve vzdělávacím portálu UK.
Do vzdělávací aplikace je nutné přihlásit se univerzitním účtem ve tvaru číslo_osoby@cuni.cz. V případě, že budete přihlášení pod fakultním či jiným účtem, nebudete do aplikace přesměrovaní.
Centrum celoživotního vzdělávání, Ústřední knihovnu i Centrum pro podporu e-learningu naleznete také na facebookových stránkách.
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
E-mail:
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208